tändläkarskräck

kom precis hem från tanläkarn.. fy fan vad jag hatar att gå dit! jag fattar inte att jag inte har släppt det än, nu var i alla fall baby söt och följde med mig, haha jag känner mig inge ynklig när jag ska gå in och sätta mig på den där stolen och fortfarande måste ha någon som håller mig i handen och säger att jag måste öppna munnen.

men i alla fall. På lördag ska jag och mamma ut och kolla studentklänning! yippi, det sega är bara att jag kan gissa att alla kläningar kommer att se likadana ut som de på nätet och där hittar jag ingen! PANIK. funderar på ett vitt fodral från elise ryan, känns ju som om man kommer att kunna änvända den någon gång till.

nä nu ska jag fortsätta plugga! ( och kolla klart på joey först bara ;) )


KÄRLEK


ser den tanläkarn rolig ut eller? NÄÄÄ tänkte väl de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0