gårkvällen

jag och baby åkte i väg till nortälje, som föresten är väldigt fint, bara att det var sjukt mycket människor. Vi mötte upp Lina och Hanna på torget och sedan hem till LIna. Lina skulle slinga mitt hår blondare nu innan studenten. Vart i alla fall skit snyggt, får ta en bild på det senare. På vägen hem svängde vi förbi donken och vart mätta och glada. Sedan bar det i väg till Tomme, eller junior som han gjort sig känd för. och även den sidan fick vi se i går. Drack bira och spelade spel hela kvällen. jag nicke och Lina gick sedan till den lokala danshålan här i byn och där bjöds det på sång av mig själv. Lät fördjävligt men det tyckte inte jag. Baby och jag åkte sedan hem och dog.

Ligger i sängen och har precis käkat B&J, Sååååååå gott :D

 



/ Nicke (&fia som skrev)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0