busy weekend

ytterst rolig helg, måste bara börja med att gratulera min bästa vän Josefin till sitt körkort! (perfekt att ta lilla vägen föbi mig när du ska någonstans ;)) Sen så har ju min kära vän Nathalie fyllt 19 stora år! det var även där min fredag tog sin början, hemma hos natta med högjuda brudar och rött vin. mycket vuxet. 

I dag så har kära mor och jag inhandlat studentklänning, ett tight fodral från Elise Ryan. Har sedan firat den goda vännen Ellen med mycket alkohol och dans, slutade med att jag tog en cab med Sofia hit till runö och spelade lite öl spel med nummerlekar och lumpen prat. trevligt trevligt.

Under denna helg har min mobil tagit sitt sista andetag och nu går den endast att ringa till! Important!

Ligger nu och väntar på baby ska komma hem och ÄLSKA på den nystadäde lägenheten!!!



Ett Hipp Hipp HURRA till sjuka kvällar och människor som får mig att må bra!

KÄRLEK ( extra kärlek till Jejjka som skrev söt dikt om alla)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0