♥ What to do

♥  Fundera ut vilken outfit jag ska ha på mig på Lördag, lutar åt en svart kläning, svarta pumps och sen någon stor färgglad blomma.
♥´Outfit till de studentmottagningarna jag ska på. där har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig, hittade ett par coola klackskor i Centrum i dag..hmm
Hitta en avslutningsoutfit /Klänning!  VIKTIGT
♥ Betala Turkiiiiiiiet!
♥ Köpa en ny bodylotion från Body Shop. kanske hallon eller kokos. för nu håller mina ben på att torka ut!!!!
♥ Köpa ett par solbrillor
♥ göra klart allt skolarbete INNAN jag slutar!!  (haha nästan de viktigaste)
♥ köpa bikinin som jag har tittat på!
♥ Sola och bli bruuuun






Nä nu ska jag kolla klart på Twilight.
Han är ju dåligt snygg!!!!!! GAAAH





Puss &Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0