now is everybody eighteen

ännu en flicka som fyllt the big number och får göra vad dom vill! Gaaah jag vill också! När jag fyller 18 så vill jag att alla brudar ska med ut, då ska alla kriga i höga klackar och korta kläningar och ingen ska gå hem innan klockan 5, sen resten av sommaren så ska vi sitta på uteserveringar och leva livet! 18 juli då smäller det! YEY!

men i går då, vi var hemma hos natta, och tro det eller ej jag och jossan kom inte försent ( typ första gången det händer), där käkade vi god mat, drack, sjöng och dansade för fullt. vid 10, eller nått, så drog de stora tjejjerna på krogen och vi andra åkte hem till jossan, det var väl tänkt att vi skulle fortsätta där men det hände inget så vi gick och la oss i stället. Förhoppningsvis så händer det nått i kväll så det blir lite röj hihi.

Natta smäller av korken


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0