Jobbigt!

har precis hoppat studsmatta i 20 min, alltså intevsivt! sen gjorde jag 60 situpps, fy fan va jobbigt det var, men va duktig jag känner mig nu haha. jag måste verkligen få igång det där med träningen tills i sommar när man ska klida runt i bikini, haha. Sen övade jag lite volter och flickisar, saknar gympan som fan, och de gick fakiskt skit bra, i sommar ska jag försöka fan lyckas ta ner flickisen på marken, som jag en gång har kunnat..., och kunna volta runt på grässet haha.

I kväll så ska vi brudar åka och grilla ( eller just nu är så det bara jossan jag och natta, men ska tvinga med de andra också) någonstans, tror det blir solbrännan. Då ska vi grilla marshmallows och kedjeröka, hurmysigt som helst!

Här är ifrån första kvällen när jag va med alla flickorna, fast då kännde jag dom inte särskilt bra, men alla var hur gulliga som helst och nu umgås vi varge helg och ska tilloch med åka utomlans med de flesta av dem. Snacka om att jag är glad att jag följde med Jossan den kvällen, för det var även då jag hitade min bästa vän! De här brudarna är verkligen bäst! LOOOVE!


 


men nu ska jag springa och ta något att äta!

juste! jessica ring mig om du ser detta! haha du och lollo ska följa med!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0