idag idag

i går så firade vi vår kära Ellen som har fyllt 18 och tagit körkort! Hon är så jävla braaaaa! det var jätte trevligt hemma hos henne då vi käkade mat och drack. Sedan så åkte jag hem till Jossan ett tag för att byta om till leggings. Vi fortsatte dricka hemma hos jossan och sen drog vi oss ner mot centrum för att möta upp några andra. Kvällen var inte speciellt rolig men kom ändå hem vid 20 över 4... ganska så drygt.
I dag så har jag och malin varit hemma hos ellen och chillat och följt med henne när hon skulle köra hem några vänner till solentuna. Hon är en rikigt pärla på att köra den där Ellen haha. Sen har jag inte gjort så mycket mer, skulle väl behöva plugga men får se om jag orkar. En sak som är säkert är att jag är grymt sugen på godis!!! nä nu ska jag kolla film eller något så jag kan fördriva tiden..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0