hemma hemma

nu har jag duschat och ätit middag.....vad händer nu liksom , tk snackade nått om att grilla och jossan skulle slå en pling när hon hade pluggat..Jag har suttit och försökt komma på någon trevlig outfit tills i morgon , jag är grymt  sugen på att börja ha shorts, men det är nog fortfarande för kallt. Så antagligen blir det ett par jeans och nått snyggt linne, känns ju som om mna inte vill vara för uppklädd när det är 90orna som ska sätta på sig mössan!
i år är det ett gäng man känner som går ut, alla som jag har pratat med låter överlyckliga! haha Hoppas att jag känner mig likadan om ett år nu då.

Nu ringde jag jossan och NU SKA HON sätta och plugga nu! haha aja får väl städa mitt rum medans jag väntar......

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0