Great

vad har hänt med vädreeet?!?!? Det är ju hur kallt som helst hela tiden hela tiden! Inte okej vädergudarna(haha om de nu finns). Hade inga planer inför helgen innan Malin skicka sms och sa att vi skulle fira henne i morgon! Tjejen fyller liksom 18 på fredag, jag kommer i håg när vi var små och busade runt! Så i morgon måste jag köpa en fin present till henne! vet inte vad jag ska köpa men funderar på något smycke eller liknade kanske.
Sen har jag självklart problemet vad jag ska ha på mig men är sugen på jeans och någo snyggt linne, kanske med paljetter på? Jag har ingen aning...Känner att det som skulle behöva inköpas nu är coola t-shirts och nya jeans.. Men får vänta tills det blir lön liskom, om jag nu kommer att ha råd med det, Jossan pratade nämligen om att resans skulle betalas snar..Men tänkte kolla klart på wildboys nu, haha.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0