Godnatt

men innan så ska jag så klart (natta och jossan) lägga upp bilderna från våran mysiga grill kväll haha. Jag Jossan och Natta tog alltså vårat pick och pack och satte oss och grillade vid solbrännan. Det var hur mysigt som helst, inte ett dugg kallt ( och jag är inte ironisk), och så satt vi där och lyssnade på musik och snacka. Måste göra mera såna där grejer för det behövs verkligen, särskilt nu innan sommarlovet. Sen åkte vi och tog en cheese på donken i hägernäs( nattta ville typ styla på motorvägen, haha skojja bara natti).



Försökte få till en ny "minnes bild, men brasan höll liksom på att dö ut,
haha även fast vi "matade" den med tändvästska.



Natta i bileeeeeeeeeeeeen

Nu ska jag sova, måste ju vila ut mig inför mottagningen i morgon, jag har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig, antingen så tvingar jag ner mamma till centrum lite snabbt eller så tar jag linnre från topshop eller fransklänningen från hm?!?!?! det återstår att se i morgon! Ska ta i alla fal ta en massa bilder på min bror när han springer ut och grejer! 
För han har tagit studenten, för han har tagit studenten, fy fan va han är bra!

Sov gott! PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0