back again

sådärja Ballar av stål och SATC avklarat! kan ju tala om att Ballar av stål inte var särskilt roligt den här gången...Dom får kämpa lite mer haha! SATC kan ju vara ett av de bästa pogramen som finns, filmen är också hur bra som helst! jag funderar starktr på att köpa alla boxar, grymt bra inspiration i alla fall!



I dag då, gick till skolan och vi började faktiskt prata om skolavslutnings planer och Becca tog tilloch med upp studenten som vi tar nästa år! Det var Sofia som kom med förslaget att alla vi som bor här ska sammlas vid kanalen innan vi drar till skolan och dricka skumpa! Hur bra ide som helst likooom! Bra ide fia haha. Och efter skolavslutningen så drar vi allihopa ut någonstans. Studentplanerna lutade mer åt vart vi skulle ha vår skiva och hur studentklänningen skulle se ut.
Förra årets skolavslutning


I morgon så ska vi ha idrottdag i skolan och innan så ska jag mamma pappa in till täby och kolla på ett par skit snygga skor ( som förrhoppningsvis jag ska tigga till mig), nä men ska upp tidigt och hjälpa mamma att göra iordning lite i huset eftersom min bror tar studenten på onsdag och vi ska ha mottagning här hemma

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0