160509

Det är as najs väder ute! har precis varit ute och solat , fast det började bli kallt så jag gick in. Snart kan man ju soooola hela dagarna! YEY. I dag så ska vi ha en massa folk här hemma, alla ska komma och fira min bror för att han har tagit studenten. Jag känner att jag hellre skulle vilja ligga ute i solen och bara ta det lungt. men men.

I går så firade vi somsagt malin , vi kom hem till hennes ute gård vi halv 7 och började grilla, det var jätte mysigt. Lite senare så kom det en massa människor hem till hennes sysster(det var där vi va) och alla satt och snacka och drack. Vid 1 så drog en massa till sportsbar och då gick jag hem. I kväll vet jag inte vad som händer men ska väl leka med flickorna eller nått

men ska väl gå och hjälpa mamma och mormor med maten så dom inte blir arga.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0