140509

I dag har jag inte gjort ett dugg,klickade in på H&M sida och skulle kika in matthew williamson kollektion lite närmare när jag såg att allting var utsålt. Jag som var sugen på den gula tunikan och solbrillorna... dom kanske finns kvar i affären men det är nog inte säkert.
I dag så hade jag tänkt att träna lite, och sen plugga,  för nu är det dags att lämna in alla grejer innan man slutar, Asså fatta att vi har sommarlov snaart! och det är inte det ända, det här är mitt sissta sommarlov! HJÄLP! sen efter studenten så är det bara att börja jobba direkt. Även fast jag tycker skolan är bajs jobbig så är det ändå värsta tryggheten man har! shiit! Då måste man ju börja tänka på allt, typ vad man vill göra med sitt liv, vad man vill jobba men, vem man ska leva med, hahha vart ska man börja liskom?!?! haha jag tänkte börja nu med att gå och laga lite käk! Det räcker för mig så länge.
Min sisstaa och jag på väg till sebastians student

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0