07:40

hahah fråga mig inte varför jag är uppe såhär tidigt! jag bara vaknade klockan 7 och var hur sugen som helst på scones så jag klev upp och började baka! haha så nu sitter jag och väntar på att de ska bli klara, det har börjat växa som fan nu, håll tummarna för att dom ska bli goda.

I går så chillade jag hela dagen och vid klockan åtta så började mobilen ringa! Becca ville hitta på nått, jag och jossan skulle träffas och så hade jag tänkt ta en sväng för bi Tk, så jag gjorde i ordning mig lite snabbt och sprang och möte jossan. Vi gick hem till sandras mormor där några brudar satt, vi vär där en stund men skulle ta tåget lite senare så vi sa hej då till dom. Nästa stopp blev Hägernäs när vi "hade tänkt" att möta Bella och co. men allt blev kaos så vi åkte till någon lokalfest i rydbo. vär där en stund, inte speciellt roligt ( kan ha berott på att det var konstiga människor där...hmm) så vi åkte hem med Ale och jag gick och la mig runt 2! hela kvällen där då!

Men nu måste jag ta ut sconesen( skrinver man så haha) innan dom bräns!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0