vattengympa.

just det! jag har precis varit på vattengympa.. ja sånt där som "gamla kärringar gör"..trodde jag! men det är inte alls så, jag kommer ner till simhallen vid kvart över åtta & där står Fia, Becca, Vicktoria & sofias lilla syster & väntar på mig. Alla är skit taggade & säger att det ska bli superkul, jag är väl lite tveksam men ändå nyfiken. Väl inne i omklädningsrummet så kommer mina fördommar fram i gen då ett gäng tanter ( man kanske ska kalla de äldre människor i stället.....), spritsprångande nakna går förbi oss!. Vi byter om lite snabbt och kilar ut till basängen. Väl nere i vattnet så börjar jag hoppa omkring & flänga lite men slutar kvickt när (samma nakna, fast nu med badkläder) tanter blänger på mig, När vi sedan sätter i gång med själva träningen så är det faktisk ganska kul. okej vi gör lite små roliga övningar i bland. så alla vi tjejer börja skratta men annars så är det helt okej.
   Det är tråkigt att det har blivit en sån grej att bara äldre går på det för det skulle verkligen kunna vara för alla åldrar ( nu finns det säkert dom som går på vattengympa som är unga men jag hade den uppfattningen att det bara var "gamla kärringar" som gick på det) jag tror att det har blivit så för när man ser det på tillexempel film & sånt så är det bara äldre människor som håller på med det. Men det var faktiskt en kul grej, så pröva det!

Imorgon är det en stor dag för då fyller vår kära Louise 18 år!
 vi ska in till Fridays & käka middag sedan så vet jag inte hur kvällen styrs men det hörs vi om i morgon !

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0