Söndag=Sushi & Beck

Nu sitter jag i köket & ska göra i ordnig för kvällsmaten, det är bara jag och pappa hemma i kväll så vi ska äta sushi! Det måste ju vara något av de godaste på jorden, me like, hehe. Vid 9 är det Beck (den svaga länken tror jag att det var) & då ska jag & pappa sätta oss där nere framför brasan, Super  mysigt.

Gårdagens kväll blev kanske inte den roligaste men helt okej ändå. Jag, Jossan & Lina åkte hem till Olle i täby, där drack vi lite &h dansade jätte mycket. När klockan var 1 ( tror jag :S) så tog vi tåget hem till ¨Åkersberga, Väl hemma så gick vi hem till en kompis men mitt andra sällskap fick inte komma in så vi fortsatte hem till en annan kille...... Sen gick jag, Jossan & Ale hem till Ale och sov. Det var hela min kväll, hahah.

Nä nu ropar Pappa och säger att jag ska komma ner..



PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag blir typ sugen på sushi, ska vi åka in till stan o käka det någon dag? :D <3

2009-03-08 @ 18:37:40
URL: http://isabellagj.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahah jag sa ju att du skulle tycka det var lite gott! ja men det är klart att vi ska göra det! :)<3

2009-03-08 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0