Söndag

hejsan bloggen! hade ingen lust att sätta mig och skriva ett inlägg tidigare än nu,haha är FÖR deprimerad för det!
 Därför att!  Josefin tog sig friheten och åkte till thailand HELT utan mitt tillstånd, haha nä men saknar henne men hon behöver faktiskt komma bort lite, tänka i nyyya banor som man brukar säga, right, sen så har jag ju jobbat i dag och det var inte heller speciellt upphetsande liksom. och som pricken
över i:et så kom jag på att jag har en stor inlämning som ska vara inlämnad i morgon! YES, BRA, KUL liv liksom!

haha jag hade tråkigt på jobbet i dag och tog lite bilder



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vidrig bild fiiiaaaaaaaaa

2009-03-30 @ 13:17:43
Postat av: Fiiya

jag älskar att laga mat på tommys <3

2009-04-01 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0