Slumdog Millionaire


är lika bra som alla säger! handlar om en pojke som bor i slumen & ställer sedan upp i "vem vill bli milljonär". Under hela filmen får man följa hans liv & på så sätt se han svara på frågorna. trodde att den skulle vara värdelös men den var super bra.

Min dag i dag då. Började skolan klockan 12 och slutade klockan 4, lagom halv seg dag. När jag klev av i åkersberga vid 5 så ringde min kära pappi & sa att jag skulle vara på utvecklingsamtal om en halvtimme, BRA FIA att du har så mycket koll liksom. haha så min mamma fick  komma & hämta mig. tycker ändå att de där samtalen är helt värdelösa eftersom jag kan se mina egna omdömen & prata med mina lärare själv.. men men, får åka dit & sitta där när dom beklagar sig över mig. haha nää så farligt är det inte, jag är faktiskt rätt duktig i skolan. 

nä nu ska jag dricka te med min mamma!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0