rubrik?

´jag kan inte gå & lägga mig tänkte jag börja det hät meningslösa blogginlägget med. en sanning i & för sig för jag kan inte sova. Jack ligger i min säng & snarkar ( min mormor & morfars hund, dom är i spaninen de jävlarna..) så det gör ju det inte lättare att somna för den delen. Funderar på att städa upp i mitt rum lite mendans jag ändå inte har något att göra..eller kanske inte, jag får se om jag orkar, ska i alla fall gå & rugga nötterna som min pappa alltid sa när jag var liten, hihihi. sen får jag se vad jag besämmer mig för. Japp det var allt för mig denna Måndag, vi syns igen i morgon och då  vid samma tid samma kanal. Mohahha.

vad tycker ni föresten om min nya header.?!.
jag kan inte bestämma mig om jag tycker om den mer än den andra....

Lite ögongodis på kvällen är inte fel, hahha.

David beckham

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0