Per Sjögren

Nu har det gått 3 år sen min Morbror gick bort. Han hade precis gift sig och skaffat barn när han fick reda på att han hade cancer. Sen gick allt så snabbt & eftersom han bode längre så långt borta han vi aldrig hälsa på han särskilt ofta innan det var försent...

   Jag & Jossan satt och disskuterade varför man inte kan hitta ett botemedel för cancer, varför ska den sjukdomen få finnas! Ibland är livet så orättvist, tänk mina kusiner som aldrig kommer att få ha en pappa när dom växer upp, eller min mamma som har mist sitt andra syskon & min mormor som har förlorat sitt andra barn! Det är helt sjukt! Om jag skulle vara ultra smart så skulle jag komma på ett botemedel till cancer, & Jossan skulle också hjälpa till eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0