Lördag!

Hejhopp bloggen!

Kom precis hem från jobbet, ska sätta i gång & göra i ordning mig nu! Blev så himmla irriterad på min chef! Vi har gjort i ordnig allt som man ska innan man slutar och han ska alltid hitta saker som man har glömt eller gjort fel!! Som i dag, vi hade tänt ljus, städat alla borden & fixat ALLL! så när klockan var 10 i 6 så gick vi runt & kollade så att allting vaar klart så vi kunnde gå hem, vi märkte att det behövdes fylla på dricka så vi gick & gjorde det, då kommer vår chef och ställer sig & skäller ut oss för att vi inte har fyllt på pommes! HALLÅ vi har liksom 10 minuter kvar innan vi ska gå hem. Kunnde han inte ha sagt " tjejer ni fyller väl på pomfritt innan ni går".. men nej nej han ska ska ställa sig och skälla ut oss, ÅHH vad trött jag blir.... men nog skrivet om det. Hur ser kvällen ut? Jag har faktiskt inga riktiga planer, ska göra mig i ordning hemma och sen ska jag hem till Lina, Jag Lina & Jossan ska börja hemma hos Lina sen vet ja inte vart vi tar vagen, förhoppnings vis till något roligt ställe.

Nä nu måste jag verkligen sätta mig och platta håret så klockan inte rinner i väg för myckeeet!



PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0