Jobbigt............

att börja med mitt Kvinnoarbete som skulle ha varit inne förra vekcan, GAAH jag orkar verkligen inte sätta mig & böja skriva på det, den är ju inte mer motiverande att det är jätte stort & att jag har ont i huvudet....Sätter mig nog & kollar klart på Titanic som jag och Jossan började kolla på i dag innan jobbet. Skulle vara super gott med lite godis också men har ingen ork att gå & köpa de.. Annars då. min skoldag var inte särsklilt speciell & inte jobbet heller. SKIT tråkig dag med andra ord. 
  Nä nu ska jag hoppa in i duchen & sedan ta fram matte böckerna eftersom jag har prov i morgon OCKSÅ!

men först lite Movie

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: tarkan

du borde spendera en dag med mig istället ;)

2009-03-10 @ 00:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0