Isabella Göransson & Joanna Ström

Nu sitter jag med Joanna & Bella hemma hos henne som vi alltid gjorde förrut, haha för ett år sedan så levde vi tre tillsammans. När vi satt & åt frukost så pratade vi gamla minnen, när vi åkte ner till Öland med hästarna & sånt. haha skit kul . Gårkvällen utspellade sig bra i går, vi fick skjus till vaxholm & vi var där en stund. Sedan så hamnade en vän i lite trubbel & vi var tvungna att åka där i från, På hem vägen så pratde jag med Joanna så åkte jag hem till Bella där vi skulle sova. I kväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, funderar på att ta det lungt eftersom jag jobbar i morgon & det är ju inte bättre att jag är fattig på pengar också.  Nä nu ska jag vara social med Bella som snart ska ha musikal uppvisning. Uppvisningen heter Hurra för Hollywod. SÅ NU MÅSTE ALLA GÅ & KÖPA BILJETTER , så vi kan gå & se henne.



Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0