hello sunshine

kan man verkligen säga, vilket väder det var i dag, tyckte sådär lagom synd om mig själv när jag kom på att jag hade glömt solbrillorna hemma & såg alla andra glida runt i sina.. man kan ju hoppas att det blir lika fint väder i morgon. I dag har det varit sådär lagom onödig dag i skolan, jag kom försent till min körkortsteori eftersom jag inte kunde bestämma vad jag skulle ha på mig, sen så hade jag håltimme till klockan 12 då min bild började. Sen så var det håltimme i gen till klockan kvart i 3 då jag skulle ha webbdesign. Efter så fixade jag syntest till mitt körkorts tillstånd & sen så var det dags för bio. Vi såg med klassen män som hatar kvinnor & den var super bra. Lätt en av de bästa svenska filmerna jag har sett.

Dagens outfit var ett par ljusa jeans från Gina, ett vitt linne, en tjocktröja från gina & över det skinnjacka & halsduk från hm. Skulle passa perfect med ett pat pilotbrillor eller varför inte ett par snygga Wayfarers. ska inskaffa ett par såna nu till våren i alla fall.



puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0