Gustav III & Shakesperas

är de två gubbarna som typ har tagit över mitt liv i dag. För det första så skulle jag lämna in ett stort arbete om just Gustav III i dag, men jag var inte ens klar med det arbetet så jag fick sitta när alla hade gått hem och skriva det där förbannade arbetet! Det gjorde ju inte saken bättre eftersom jag redan var på dåligt humör för jag hade försovit mig. SÅ eftersom jag fick sitta kvar efter skolan så blev jag försenad till jobbet.....ja hela min dag är försenad! nu när jag har kommit hem från jobbet så har jag en stor uppsats om shakespears som ska vara inne i morgon! KUL KUL KUL! nää nu har jag skrivit av mig alla aggresioner så nu är jag någorlunda glad i alla fall. heheh. ska väl börja läsa lite om den där Shakespears snubben nu.

I helgen hemma hos Ellen!


haha jaa vi hade ätit blåååbär :D

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0