Friiiday

Tjoooo!

är på ett riktigt bra humör i dag, jag & Tk sitter hemma hos mig nu, vi sitter & kollar på 14 suger. Den filmen är både bra & dålig, det är ju värsta hemskt att hon blir våldtagen av sin BRORS kompis! heeelt sjukt.

Men i kväll då, vad händer liksom, alla verkar typ vilja ta de lungt.... Jag är as taggad på att gå ut, typ vara hemma hos någon & så ska alla tjejer ska fixa i ordning sig & föra tillsammans, det är så himmla mysigt!

På tal om ingenting i så hittade jag ett par så snygga skor på zara i dag, skulle lätt ha köpt dom om jag hade pengar men dom kostade runt 900 så det var lite för mycket just nu. Men men ...

TK


hittade en bild på Kenzas blogg på skorna!


PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0