Friday night

Godmorgon!
nu vaknade liksom jag, eller för ungerfär en halvtimme sedan, eftersom min mobil var avstängd ( haha och det var verkligen skönt) så ringde hon hem till mig & väckte mig. INTE BRA FIA! så jag gick upp & tog en dusch! men nog om det, går kvällen urartade sig bra tycker jag. vi åkte till en kompis i täby sen kom det några människor dit. Förtst var det lite stelt men sen kom alla i gång &  ALLA sjöng verkligen med, Sen satte gulliga Fia på min favvo låt haha & då sjöng ocskå alla med & jag blev jätte glad, för min röst var inte den bästa & när alla sjöng så lät det inte lika farligt. hihi
släger upp ett inlägg med bilderna från i går, jag måste verkligen köpa en kamera! men nu ska jag ner till Tommys & möte de andra idioterna! Mohahah


bästa låten


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0