Fredag

I kväll så ska vi till  vaxholm, kommer säkert att bli kul men det är ju så förbannat lååångt.. Men förhoppnings vi så får vi skjus, då är det inte lika jobbigt. Skoldagen var inte så speciell föruotm att jag skrev min företagsekonomi, det var rest sen 1 & jag hade ig i det, tills nu då :). så det har jag gjort klart. Sitter & lyssnar på musik & gör i ordning mig, ska väl ringa jossan ( om inte hon läser det här nu & ringer mig) & se om vi ska börja dra oss snart.
Kvällens outfit blir svarta strumpbyxor, ljusa jeansshorts, ett svart linne, höga pumps & silvriga accessoarer, Rätt enkels stil med piffas till med skorna och smyckena.

Nä nu ska jag gå och göra lite mat för ÄTA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN

Puss&Kram ha en trelig fredags kvällllllllllllllllllllll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0