...

God morgon

hur mår alla ni i dag? vaknade upp för cirka en timme sen, men valde att ligga kvar i sängen så sen fick jag bråttom att slänga på mig alla kläder & sminka mig. men nu sitter jag här i alla fall & ska gå till tåget om typ 10 minuter. Idag är det inte så speciellet fint väder med det är ca 7 plusgrader så vartm är det i alla fall. Nä nu måste jag gå & byta jeans tror jag,( till ett par mörkare).

Juste! I kväll så ska vi fira lollo, jag har en aning om vad jag ska ha på mig men måste kolla i gen! hör av mig om det senare. men måste typ springa nu !
'
(satt på mammas data, & kolla vad jag hittade! en bild på mig och min ponny som jag hade förrut,)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0