091203

Torsdag..... Nu har snart hela veckan ¨gått & det känns inte ens. Just nu flyter allt bara på i den normala och det är så tråååkigt, jag klarar verkligen inte av de, jag är rastlös hela tiden, Det går dåligt i skolan, mitt rum ser ut som om det har blivit ett bombnedslag där & ja allt går rakt åt helvete. Juste min nagel gick av också ( greeeeat sofia, känns ju verkligen som om du lyckas nu, BRA!) nää ush jag behöver en förändring, jag trodde ju att jag skulle få en gnutta "ledig" het när vi skulle åka till turkiet med skolan i april, men nej så klart är ju de flyttat nu till efter sommaren! Men det var ju inte så otippat eftersom allt som sagt ¨går åt skogen nu!
  Så på vägen hem i dag så svängde jag& mamma förbi godisaffären & jag köpte en stor godispåse som jag sitter & käkar i nu! lite gladare blev jag av det.

Nä men tänkte sätta mig & kolla på de sista The Hills avsnitten nu!


längtar till helgen!¨

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0