Helgen

nu har jag inte skrivit på ett tag.... Men de senaste dagarna har gått så fort. I fredags så hade vi ju SKOLAVSLUTNING! yey äntligen sommar lov. Då satt vi alla brudarna hemma hos mig och käka midda och så, sen åkte vi in till täby och gick hem till någon kille lina känner, det var skit roligt, haha vi körde någon visa som går precis som fuck men i stället säger man
Let's play the hula hula game tonight, WOOHO,
Play the hula hula game tonight
Så fortsätter man med att säga Fia fuck better then lina fuck osv. Efter att vi hade varit där i någon timme drog vi till Tegel! hade skit trevligt där också. Hahah hemvägen kan jag inte berätta så mkt om för ärligt talat kommer jag inte i håg någonting, en jävla tur att jag har Jossan i bland asså. Sen i lördags jobbade jag och på kvällen åkte jag hem till Majk. Ja de var nog helgens bravader. Ska se om jag hittar sladden till mobilen så kan jag ladda upp lite bilder,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0