YEPP

Ska väl försöka slänga i hop ett inlägg för engång skull haha.. nä men  sitter och kollar på tv just nu, kom precis hem ifrån vårat OC maraton hemma hos Simen. Det var jag Lina Simen och Niklas som bestämmde oss i går att vi skulle ha de så jag och Lina kommer hem till Simen vid 8 i dag och då har grabbarna lagat middag och grejer. haha hur gulliga som helst! De senaste veckorna har varit slitiga men As roliga! Men orkar inte älta de som har varit, de är nu som de smäller ! nästa fredag drar jag till Gotland och firar min 18 ÅRS DAG!!! Ska stanna där tills på Måndagen sen kommer jag hem och Onsdagen därpå är det TURRRRKIET! YEY. lägtar så jäkla mycket, vill bara bort från de här skitlandet och framförallt den här hålan vi bor i! haha.. nu har jag skrivit av mig lite och nu ska jag fortsätta kolla på CIS.

haha en av alla kvällarna med brudarna


 



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0