Inval till åk 3

Phuu! nu var mina inval klara! as jobbigt att man måste hålla på att välja en massa inval, okej att man ska kunna välja olika kurser som är roliga , men det jobbiga är ju att allt måste gå i hop. Så om jag skulle vilja välja kriminologi  och Engelska C så går kurserna inte i hop för att den ena är 100 p kusr och går på samma dagar som kriminologin. aaa det var ialla all skit tråkigt att sätta sig och skriva in allt de! tur att det är över. 

Nu håller jag i alla fall på att städa mitt rum, det gick ju inte så bra eftersom jag fastnade vid datorn, men ordning och reda ska det bli! Varge gång jag städar mitt rum ( eller snarare plockar upp alla kläder i från golvet ) så blir jag bara mer övertygad om att mitt rum behöver en garderob och med det menar jag en stor maffig en. Fatta vad snyggt det skulle vara, på Ikeas sida kan man designa en egen garderob. Det är precic vad jag har gjort.


jag har iochförsig gjort om den lite nu, andra färger och så ska den nog ha skjutdörrar i nån klitchig färg! Super fint!

Att designa rum har jag alltid tyckt varit kul, kan inte ens räkna hur många gånger jag har möblerat om mitt egna rum, det värsta är ju att jag helst skulle vilja göra det hos andra också, haha men det låter jag bli. Typ att vara på Ikea en hel dag, tycker jag är super kul, att gå runt och titta på alla inrednigar och få en massa ideer och sånt.

Men ska väl städa klart rummet nu och så småningom krypa ner i sängen, det är ju faktiskt en TILL skoldag i morgon också!  Suck!!!!!!!!!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0