Ge mig!


Kollade in Kenzas blogg och blev kääär.... i Hedi Klum t-shirten och gladiator sandalerna! GAH! ge mig.
det där med gladiator sandlaerna var ju inne förra året men det fattade inte jag då, men nu i sommar så kommer det att vara så snyggt med ett par såna och en söt klänning! 

Ska skicka tillbaka jeans jackan jag köpte från hm, och då kommer
  dessa små älsklingar att bli mina !  Jippie!

http://shestore.se/index.html


Jag ska tvinga med jossan till stan på torsdag och springa till PK huset, in på She Store och köpa dom och Hedi Klum T-shirten. Kommer att bli skit snyggt nu till våren !
 
Annars då, ska på 18.års fest nu på Fredag och den stora frågan är ju vad jag ska ha på mig.. dom ska ha något slags guld tema också, så det gör ju inte saken bättre, man skulle kunna ha en rätt enkel stil men höga klackar, svart klänning, stora guld örhängen, en maffig guldring och stora guld armband. Jag får ta och fundera ut vad jag ska ha på mig, ska kolla runt lite i täby centrum i morgon också, är rätt sugen på att köpa nya skor också! Bellshoes har ju snygga och en bra prislapp. Pengarna bara bränner i fickan,(som min pappa alltid säger) men behöver man så behöver man, eller?


Jag och Jossan i helgen!

Men tänkte kolla på Beck nu ,(typ Monstret) längesen jag såg den!
Puss och Kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0