Fredags kväll

Hej hopp bloggen!

I går var det fredags & dagen vi skulle fira Sofia, Petra och Linnea.... hahah jag vet inte riktigt vad jag ska börja någonstans, Skoldagen gick snabbt, glömde förstås mina inviduella val papper hemma, men annars så var dagen inte så speciell. Efter skolan så skulle jag köpa smycken till festen senare på kvällen, deft blev ett guldigt armband med små berlocker på från HM & ett par stora ringar i guld  från ur&penn. Rebecca tog med sig sin gröna volang kläning som jag fick låna! super fin. Jossan slutade ungefär samtidigt som jag var klar med inhandlingen & vi åkte hem till Jossan och hon hämtade kläder & sånt sedan tog vi vårat pick & pak & gick hem till mig. När vi kom hem till mig så var klockan typ kvart över 6 & tjejerna skulle komma till  mig vid 7, halv 8 så vi hade rätt bråttom! Sen så kom vi på att vi var tvungnaa möta Lorenz en snabbis så vi gick & gjorde de. När vi kommer hem så var klockan redan 7 & vi slänger oss in i varsin dusch. sen plattar vi håret, sminkar oss och börjar att dricka lagom tills de andra tjejerna kommer. vid 9 så börjar vi röra oss mot Folkets Hus, som ligger mitt i Centrum, När vi kom in så var det rätt mycket folk där. det strömade bara på mer & mer. Alla dansade & jag hade jätte roligt. Alla dansade ända in till klockan 2 på natten & det var då dom tänkte bomma igen stället. Lagom rund under fötterna ska jag försöka leta upp mina vänner men de flesta har åkt hem elr tagit sällskap med NÅGON DOM INTE BORDE... såå jag ringer Pappa & han får komma & hämta mig.

Så nu ligger jag i sängen & tar det lungt. Jag har lyckats att få blåmärken över hela kroppen, fåt en bula i bakhuvudet så kvällen måste ju nästan ha varit lyckad i går. Juste i dag är det ju alla <3 dag, en dag där dom som har pojkvänn eller flickvän kan njuta till 1000 på, medans vi singlar tycker att den här dagen är lite för överdriven..Kommer förshoppnings vis att hitta på nått med flickorna i kväll för jag har ingen lust att ligga och deppa. Att gå ut & käka en bit skulle ju passa bra .Eller Huuur ...Men ska gå ut & fika med familjen nu!  Skriver mer sen

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0