260209

Hejsan bloggen!

Jag, Malin & Ellen sitter nu & kollar på Wild Child, den här dagen har vartit sjukt seg (det blir alltid så på loven känns det som....) men ska väl försöka hitta på nått i kväll så det blir lite roligare.
  I morgon är ska vi fira Elli som har fyllt 17. Hon & 2 andra har hyrt lokal, ska bli jätte kul faktiskt. Förutom att dom sak ha tema!! Black and White och jag vet inte vad jag ska ha på mig... Funderar på om jag ska ha en hög svart kjol & ett vitt linne till, kanske en tubtop så att det blir lite festligare. Till så tänkte jag antingen silvirga smycken eller vita detaljer. 
  Ska nog åka in till täby en sväng i morgon och se om jag kanske hittar nått, 

 
men ska forstsätta på filmen nu!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: bella

SÄÄÄÄMST FILM, don´t you think?

2009-02-26 @ 18:14:11
URL: http://isabellagj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0