250209

Nu har Jossan precis kilat ut till sin mamma & jag ska precis sätta mig & göra mig i  ordning. För i dag ska nämligen jag Malin & Ellen gå på bio, Ja i dag igen, Men i dag ska vi se I taket lyser stjärnorna. jag hoppas att den är så bra som alla säger. Boken har jag läst, det är jag i alla fall nästan säker på haha. nä men har för mig att jag läste den för länge sen & då tyckte jag att boken var as bra, men man vet ju inte, när dom gör om böckena till filmer så brukar det faktiskt bli en bisvikelse. Det ser man ju bara på Harry Potter filmerna, böckerna är ju 100 gånger bättre än själva filmerna dåra.
  Nä nu Tänkte jag sätta mig & sminka  mig.



Au revoir


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha fidde-frojsan! När fan skaffade du blogg?!



<3

2009-02-25 @ 21:29:55
URL: http://emsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0