160209

Heejsan Bloggen!

I dag är det alltså Måndag, skoldagen var inte så händelserik & inte jobbet heller, som jag precis kommer i från. Nu får jag sån där känsla att vardagarna bara släppar sig fram och man gör bara samma sak hela tiden. Skot tråkigt med andra ord... Lämnade in mitt bankomat kort och han sa att det skulle ta ungerär 3 bankadagar att få tillbaka det så man får väl se hur det blir med det, jag har hört att en del har fått sitt efter typ 2 veckor....

Har fastnat för en låt så himmla mycket, det är Beyonces- Halo , jag kan inte sluta lyssna på den, DEN ÄR SÅ BRA!
 
Väntar nu på att jossan ska komma hit så vi ska kolla på den nya filmen Bedtime Stories, alla säger att den är jätte bra, så får väl se om den är det eller inte, nää nu ska jag ringa och tjata på henne! 

                              Jag och Mika i fredags


Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0