150209

Hejsan Bloggen.

Kom precis hem från Täby Centrum, jag och pappa har varit & betalat första delen av min resa! Ska kanske berätta lite om den, först & främs så är vi 6 tejer som åker. Det är jag, Jossan, Bella, Lollo, Natta & så Sofia, men Sofia bestämmde sig i går så vi ska försöka åka in & boka in henne i morgon. Vi ska åka till Alanya, resan avgår den 22 juli från Stockholm Arlanda. Hotellet vi ska bo på heter Taksim International Obaky & ligger lite utanför själva Alanya stad, men det går att gå via stranden till själva staden då ra!

Vi kommer att ha så j*vla roligt där!!! Jag är så sjukt taggad, hihihi.

Så här ser hotellet ut.




Ska ner och jobba vid kvart i 4 & jobbar till 20.00, Skriver när jag kommer hem.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0