120209

Är hemma från min såkallade skoldag nu! jag hade 0 lektioner i dag! Min samhällskunskaps lektion försov jag mig till, jag sov hemma hos jossan i går och i morse när vi skulle gå upp så var det så jäkla kallt i hennes rum så vi dröjde oss kvar i sängen, sedan så hade vi ingen Italienska när jag kom till skolan, den var tydligen inställd. Då började jag känna att det var lite onödigt att gå till skolan eftersom vi hade idrott sen och vi skulle åka skridskor och hade ingen lust att halka runt där på isen, Jag har typ börjat få fobi för att åka skrivskor, tror alltid att jag ska rammla och slå ut båda framtänderna,  haha ryser i hela kroppen när jag tänker på de!  Så jag gick till centrum och kollade efter nått att ha på mig i morgon, och det gick ju bra, NOT, hittade därimot en kläning från zara som kommer att vara perfect när vi ska åka utomlans.


här är en bild från förra året, karin, becca, elin och Kajsa'

Nu ska jag och Jossan titta på Bolt !
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0