110209

Nu är jag hemma från denna vanliga trista dag i skolan, hände som vanligt inget speciellt, eller JO, jag höll på att halka och slå i hjäl mig utan för skolan.Det  var det som va intressant den här dagen ( mitt liv låter ju himmla intressant!!) haha...

Kollade föresten runt litei Täby i dag efter Guldsmycken men hittade inget fynd direkt, tråkigt faktiskt för brukar få lite inspiration om man hittar nått fint armband eller så... Aja det är väl bara att fortsätta leta. Har ju det stora problemet kvar vad jag ska ha på mig, Becca sa att hon hade en grön klänning jag kanske kunnde låna, är så himmla trött på allt de svarta som är nu, så grönt känns ju rätt!

Sen när jag skulle åka hem så spran jag förbi och köpte en Chai Latte på espresso house, det var grymt länge sen jag drack en sån och dom är ju så himmla goda! MUMS. sen gick jag Becca, Natta och Sofia till tåget. Där möte vi Valerie. När jag och hon träffas så pratar vi alltid om gamla minnen och sånt, vår super dåliga hummor kommer då fram, det visade sig när vi satt på tåget och jag sa något i stil med
-haha då kunnde vi tejpa fast hans hand!
-haha aa med din tejp!
och vi började as garva, de andra bara tittade på oss och såg ut som frågetecken. det var i alla fall grymt kul.


Här har ni henne!


men ska kila ut i köket nu och se vad pappa håller på med, kanske blir någon god mat i dag!
XOXO Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0