100209

Hello boringday!
sitter hemma hos mig med malin bella och jossan och kollar på Brin It On, den här dagen kan ju vara seg hittils! Jag ville åka på äventyrsbad i dag men det ville inge annan, och jossan och jag kännde att det inte skulle bli lika kul om det bara var hon och jag...

Annars då, vi har varit lediga både måndag och i dag , i Fredags så var vi alla tjejjer på maskerad i täby , det var grymt kul, hahah jag var utklädd till geting, Jossan var Tingeling, Jessicka var Pamela Andersson, Bella och Lollo var sexiga sekreterare. vi dansade hela kvällen och jag lyckades komma hem vid kvart i 4! var ju lagom trött i lördags liksooom.



På tal om ingenting så är jag grymmt taggad på att böja träna, saknar gymnastiken! men jag och Pappa ska börja träna 2 ggr i veckan är det tänkt, Ska tjata på honom att han ska ringa och boka tid! eftersom jag har köpt mig en träningsdräkt och allt! hihi

Snygg va?


Men ska kolla vidare på filmen nu!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, det var en jävla härlig kväll!:)

2009-02-12 @ 20:32:34
URL: http://underytan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0