sunshine

det var soligt i dag i alla fall! nu när jag kollar på termometern så är det HELA 12 grade, hur najs är inte det då?! Kom precis hem från skolan nu och ska snart ner och möta Tk på en glass i centrum, det är ju ett måste när det är sool! hihi. Annars då... Juste i dag i skolan så var det sydligen en LARV i sylten! USH! tur att jag inte gillar pankakor och inte tog någon.. bläää, jag ryser när jag tänker på det..
Nu på fredag ska jag som sagt och fira 3 gulliga brudar som fyllt 18! Typ bästa ålder, inte långt kvar tills jaag! eller några månader men.. ja det ska i alla fall bli ski kul, hade tänkt att ha på min en mörkblå fransklänning i från H&M, höga klackar och typ guldiga smycken.. Blir nog skit snyggt! Men nu ska jag sätta på mig glajorna och glida ner och köpa glass HAHA .
fia & sandra i soleeen

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0