känns ju bra nödvändigt?

att ha nationella prov? nej det tycker jag verkligen inte, okej för att man ska veta vart en elev ligger men ändå, man stressar bara upp sig inför dem helt i onödan. om det nu är så att lärarna inte dömer betygen efter dom....som dom säkert gör i alla fall. vad är då grejen med att kalla det prov. helt onödigt tycker jag! annars har dagen varit bra, vi slutade vid 2 då jag och jossan åkte hem till henne för att planera valborg, hittils ser planerna bra ut och det ända som skulle göra pricken över i et är att det är super fint väder på torsdag! det skulle vara dröm!
Nu kanske jag ska sova lite som jack ( min mormor och morfars hund) gör vid mina fötter.

hittade en bild som malin tog på mig under påsklovet, kanske inte den snyggaste haha


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0