HOME

phuu...äntligen hemma och kan slappna av, hela helgen hitils har varit stress fast grymt rolig. I fredags så åkte jag direkt hem till mickan efter skolan då vi började göra i ordning oss och göra i ordning för deras lokalfest. Vid halv 7 så kom alla brudar och vi började dricka, det var hur härlig stämning som helst! Skit kul att träffa lite nytt folk sådär. vid 9 började de droppa in folk och festen var i gång, Jag hade en grym kväll men hur mycket dans och trevligt sällskap som helst.. Dagen efter var kanske inte lika rolig, jag föjlde nämligen med Mickan och dom när dom skulle städa lokalen, och den skulle vara klar till klockan 10!!! När vi hade gått därifrån kvällen innan så tyckte vi att det såg helt okej ut, men det gjorde det ju inte kan jag säga hahhan. det var grejer överallt! haha men det löste sig, vi städade lite, sedan tog vi det lungt i solen lite, ja så höll vi på... På väg hem möte jag Bella och TK i täby centrum och vi gick och käkade hos Lollo på hennes jobb.. När jag kollade på klockan sen så var den halv 4 så jag var tvungen att skynda mig hem eftersom jag skullle fira Malin och Sanna hemma hos henne klockan 6, så då var jag bara hemma och vände på en timme. hemma hos sanna var det trevligt och sedan drog dom som var 18 på krogen och vi andra åkte hem till Bella och där har jag varit tills nu. sååå haha det var min helg så länge, ska lägga upp lite bilder också men det gör jag senare för  nu måste jag sova, ska upp och jobba vid halv 10 i morgon.

här har vi brudaran som fyllde år!
 ,Micaela, Anna och Michaela



Sofia, Mikaela och jag


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0