GAAAH

hej kom precis ifrån jobbet och jag får panik! jag har så mycket att göra!! som sarah sa i dag, " skolan gör ju så man inte har något liv" och då säger min lärare, inte possetivt någonstans, "nej det är ju det som är meningen" hallå kan hon inte vara lite mer uppmuntrande och typ säga, " det är bara jobbigt ett tag, snart blir det bättre". herre gud!
Jag ska ha engelska nationella i morgon och jag har inte läst papprena man ska förbereda sig på, sen på onsdag så ska min webbdisign sida vara helt klar, på torsdag så ska vi ha gjort klar våran idrottsdag bok och jag har sääkert börjat! Plus på allt de där så ska vi göra ett "prov" i samhälle på torsdag och min körkortsteori ska också vara klar den här veckan! KUUUL liv man har då!
Men nu orkar jag inte ens skriva om skolan mer, jag blir ju deprimerad! 
   Eftersom jag tyckte så synd om mig själv i dag så shoppade jag lite efter skolan , jag fick med mig hem nya underkläder, som var korall färgade, super fina, sedan så köpte jag en vit tubtopp en grå t.-shirt och ett läppglans. super bra att handla grejer om man är lite nere för då stiger humöret på en gåååång!

Men ska väl sätta i gång att plugga nu då.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0