April April

Hello sunshine! eller ja tidigare i dag ialla fall, perfekt väder att glida runt i solbrillor och käka glass. OCH den här dagen kan ju vara den roligaste dagen på hela året ( eller nu tog jag väl i) men lätt en av dom i alla fall. i dag är det ju första april! jag har redan skämtat med de närmaste personerna och några andra. De roligaste var ju Bellla och Mamma!haha
så här gick det till när vi skämta med Bella

Rebecca ringer upp Bella i från dolt nummer, hon ska spela den nya rektorn på hennes gamla skola,(näsbydal) och säga att hon har hitta bilder på bella på skolans datorer.
Rebecca: Hejsan, har jag kommit till Isabella Göransson?
Bella: Aa
Rebecca: ja hej, jag heter Karin Svensson ocjh är den nya rektorn i Näsbydal skolan, nu är det så att vi har hittat oraväckande bilder på dig på våra datorer och att de bilderna sprids väldigt snabbt..
Bella: jaha....
Rebecca:Vill du veta vad du gör på bilderna?
Bella: ööh aaa, ( nu börjar hon låta lite orolig)
Rebecca: jaa, jag kan se att du poserar ¨på något sätt, (becca kollar på mig och undrar vad hon ska säga)
(Sofia: Säg attt hon är naken!!!)
Rebecca: jaa du är liksom naken ser det ut som..
Bella: VAA??
Rebecca: ja herre gud, men nu har vi fått hit teknikerna och dom säger att dom kan säga vem som har spridit bilderna... hon heter Sofia Sörberg, säger det dig någonting!
HAHAHHAHAH det var as kul, eller var säger du bella ...

När vi skämta med min mamma



Rebecca (igen bara för att hon kan hålla sig för skratt) ringer min mamma och säger att hon är från polisen!
Rebecca: Hejsan är det här Tinna Sörberg
Mamma: aaa
Rebecca: ja hej, jag heter Karin Svensson och ringer i från Täby Polisen, nu är det så att vi har din dotter här anhållen för snattning inne på H&M.
Mamma: jaha ( hon lät inte så glad)
Rebecca: jaa vi skulle vilja att du kom ner och hämtade henne, så vi kunnde prata lite. Sofia skulle vilja prata med dig!
Sofia: hej mamma, kan du komma ner?
Mamma: JAA! ( nu när hon pratar med mig så är hon flyförbannad) vart är du och vart ska jag hämta dig?
Sofia: HAHAH APRIL Skäääämt MAMMI :!!!
 Mamma: va vaddå, men nääää, jag blev jätte rädd. hhaha
HAHA ofta man blir rädd likosm........

nä nu ska jag springa till tåget!
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: bella

Haha nej, de va typ aaaaaaas tråkigt. Jag gick ju typ på der först liksom! :p

2009-04-01 @ 21:37:38
URL: http://isabellagj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0